[O2] Tour 2011 MFA - wyświetlanie napięcia akumulatora

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • debczak
    Classic
    • 2012
    • 2

    [O2] Tour 2011 MFA - wyświetlanie napięcia akumulatora

    obrus, w umowie z wypożyczalni jest taki punkt, że jak zrobisz wykroczenie i Cię nakryją (foto na przykład) to wypożyczalnia wskaże sprawcę i płacić trzeba. potwierdzone podpisem na umowie z tego co pamiętam jak wypożyczałem auta.
    Sprzedam Omegę, kupię Octavię
  • Polon
    Rider
    • 2010
    • 315

    #2
    [O2] Tour 2011 MFA - wyświetlanie napięcia akumulatora

    Miałem możliwość oglądnięcia swojego samochodu u dilera tuż po dostawie. Zaciekawił mnie napis na wyświetlaczu MFA na samym dole, w miejscu, gdzie normalnie wyświetla się całkowity przebieg pojazdu. Ten tekst to "TRA 12.6V". Domyślam się, że to był tryb transportowy i wskazanie napięcia 12,6 V na akumulatorze. Po odebraniu samochodu próbowałem wejść w ten tryb, ale mi się nie udało.
    Czy ktoś wie, jak to zrobić? Do niczego mi to nie jest potrzebne, ale chciałbym zaspokoić swoją ciekawość.
    Pozdrawiam

    Komentarz

    • Enriquez
      RS
      • 2009
      • 7685
      • Superb III (3V3)

      #3
      ten tryb można włączyć do 100km przebiegu
      Pozdrawiam
      Marcin

      Komentarz

      • Polon
        Rider
        • 2010
        • 315

        #4
        Zamieszczone przez Enriquez
        ten tryb można włączyć do 100km przebiegu
        Serdeczne dzięki. Miałem jeszcze zapytać, do czego ten tryb służy, ale znalazłem. Mam nadzieję, że nic się nie zmieniło:
        kropeck pisze:
        "Tryb transportowy to jest taki tryb, w którym większość elektroniki i funkcjonalności jest wyłączona, żeby właśnie podczas transportu auta do salonu bądź właśnie gdy auto stoi w salonie na wystawie, oszczędzać akumulator."
        A propos oszczędności akumulatora - trochę zastanawia fakt, że moje auto w trybie transportowym miało aktywny fabryczny autoalarm i centralny zamek. Przecież właśnie te układy pobierają najwięcej prądu podczas postoju auta.
        Pozdrawiam

        Komentarz

        • Enriquez
          RS
          • 2009
          • 7685
          • Superb III (3V3)

          #5
          Niezbadane są wyroki boskie...
          Z drugiej strony to chyba logiczne ze tak zrobili?
          Pozdrawiam
          Marcin

          Komentarz

          • Polon
            Rider
            • 2010
            • 315

            #6
            Mam pewne wątpliwości. Gdyby chodziło tylko o oszczędność akumulatora, ewentualnie bezpieczeństwo pożarowe, to po prostu zdejmowaliby zaciski akumulatora i byłoby po kłopocie.
            Pozdrawiam

            Komentarz

            • pandzik
              RS
              • 2011
              • 2254
              • Seat

              #7
              Polon, Napisz do nich! Na pewno sie pochylą nad twoim "pomysłem".

              Komentarz

              • Enriquez
                RS
                • 2009
                • 7685
                • Superb III (3V3)

                #8
                Wprowadzenie samochodu w tryb transportowy jest po prostu łatwiejsze niż bawienie się z klemami w akumulatorze. Poza tym, jeżeli samochód długo stoi na placu to i tak po drugim ładowaniu lub po bodajże 6 czy 8 miesiącach delaer musi wymienić akumulator na nowy.
                Pozdrawiam
                Marcin

                Komentarz

                Pracuję...